Miele Inductiekookplaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele Inductiekookplaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nordin 07-08-2020

Miele support Belgie ontkent fabrieksfout kookplaat!!!

Geschreven voor: Miele Inductiekookplaat

Miele support Belgie ontkent fabrieksfout kookplaat!!!
Wij hebben een kookplaat gekocht van Miele bij Mediamarkt (miele km 6325-1 powerflex)
Er blijkt een fabrieksfout te zijn met de kookplaat waarbij de knoppen te gevoelig zijn en snel kapot gaan. Dit is besproken met de technische manager van Miele die het toegegeven heeft. Nu komt de manager van de support afdeling en ontkent dat het een fabrieksfout, inmiddles zitten wij nu langer dan een maand ZONDER koopkplaat met een gezin met vier kinderen... We krijgen geen antwoord op onze mails. De support afdeling van Miele Belgie is niet professioneel bezig, onze dossier is terecht gekomen bij Miele Nederland en zelfs bij het hoofdkantoor in Duitsland, omdat zij geen antwoord op onze mails sturen hebben wij dus andere Miele support emails benaderd.
Wij betreuren het dat zij zo met klanten omgaan en gaan een juridische proces hierover beginnen... verhaal wordt dus nog vervolgd....
Familie Noureddine

Minpunten

• Knoppen zijn te gevoelig en gaan snel kapot